Společnost VAVRYS CZ s.r.o. byla založena v roce 1991 celoživotním sportovcem Petrem Vavrysem v Luhačovicích - kde sídlí hrdě dodnes. Od počátku byla pozornost zaměřena na velkoobchodní distribuci sportovního a outdoorového oblečení a vybavení vysoké kvality. Zároveň jsme dokázali trh zaujmout specifickým vybavením pro orientační běh a outdoor vlastní výroby.
1991
Právě v oblasti potřeb pro orientační sporty působíme i jako úspěšný exportér do 32 zemí světa.
Požadavek na vysokou užitnou hodnotu a jedinečnost zastupovaných značek stále zůstává: “Nedokázal bych nabídnout něco, čemu sám 100% nevěřím,” s oblibou říká bývalý úspěšný reprezentant v orientačním běhu, lyžař a horolezec Petr Vavrys.
100%
Společnost VAVRYS vykonává činnost výhradního distributora všech značek zastoupených portfoliu na území České a Slovenské republiky. Vybrané značky dodává také na maďarský trh. Centrála společnosti a sklady jsou umístěny v lázeňském městě Luhačovice. Tato poloha je výhodná pro distribuci zboží i na slovenský trh. Pro snazší obchodování jsou v obou zemích zřízeny samostatné společnosti (VAVRYS CZ s.r.o. a VAVRYS SK s.r.o.), přes které probíhá veškerá fakturace.
Doba, kdy jsme byli firma o jednom člověku pominula prakticky okamžitě po první prodané várce funkčního prádla Craft na začátku 90. let. Od té doby rosteme, abychom dokázali co nejlépe plnit potřeby a požadavky vás - našich zákazníků. Jedním z našich cílů je zvyšování úrovně sportovního maloobchodu v zemích, kde působíme. Jelikož je nás již opravdu hodně, máme svoji práci rozdělenu do následujících oblastí:
Obchodní oddělení spoléhá na tým obchodních zástupců, kteří jsou zodpovědní za svěřený region. Na centrále jim poskytuje podporu tým zákaznického oddělení, které je také v denním kontaktu s našimi B2B partnery, stejně jako koncovými spotřebiteli.
Jednotliví manažeři značek jsou zodpovědní za skladbu a způsob nabízení produktů v našem portfoliu. Zároveň řeší přímou komunikaci s centrálami distribuovaných značek.
Marketingové oddělení s vlastním DTP studiem vytváří celorepublikové kampaně i lokální podporu konkrétním obchodním partnerům. Zároveň úzce spolupracuje se širokým spektrem médií, sportovců a v neposlední řadě závodů a jiných sportovních událostí, aby byla zajištěna maximální viditelnost svěřených značek.
Vlastní rozlehlé skladové prostory umožňující další rozšíření poskytují skvělé podmínky pro hladké vykrývání zákaznických požadavků i v dobách největšího náporu.
Cílem marketingových aktivit je budování povědomí o svěřených značkách, vytváření témat a diskuze. Chceme, aby koncový spotřebitel kupující naše značky dobře věděl, proč si je kupuje.